۴ پاسخ

اصلا تب نداره .ولی اگه مریض حواست باشه همش اندازه بگیر دمای بدنشو

عزیزم بچه منم الان دقیقا ۳۷
ولی من ۳۷ونیم میدم زیر ۳۷ونیم هیچی نمیدم

با پیشونی ۳۶.۸ بود

خوب زیر بغل یکم گرم تره من همیشه با تب سنج لیزری ها میگیرم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ سالگی