خانما دمای بدن ۳۶/۷ باشه تبه؟؟؟
پوشک

۴ پاسخ

نه عادیه بالای ۳۷/۵تبه

نه...

نه دمای عادیه بدنه

خیر ولی مدام چک کن بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۴ سالگی