۱۱ پاسخ

جیگر و هویج فیلن ممنون

ضرر داره ممنوعه

منم اولش نمیدونستم همین دوسه تیکه خوردم از بوش خوشم نمیومد به اصرار اطرافیان خوردم بعد فهمیدم که مضر بوده نترس با این مقدار چیزی نمیشه ولی دیگه نخور

ضرر داره نخور

جگر نباید بخوری هفتت هم پایینه چون ویتامین آ زیاد داره ممکنه خونریزی پیدا کنی، استراحت کن،اگه لکه بینی داشتی حتما برو دکتر

چقدر خوردی؟یک بار اشکالی نداره خوردی چون ویتامین آ بالایی داره میگن ناهنجاری میده من خوردم یه بار
شاید دل دردت به خاطر هضم و سنگینی جگره نترس

نوش جونت عشقم ولی کم بخور نگران نشو هم چیزی نمیشه منم خوردم

جگر ویتامین kبالایی داره

جگر برای بارداری خطر داره چقدر خوردی

واا نمیدونستی تو بارداری نباید جگر بخوری☹️ممنوعه

جیگر ضرر داره خواهر...البته هفتت زیاد پایین نیس..استراحت کن دیگه نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری