خانوما شما توشیردهی سالادمیخورین؟

۳ پاسخ

اره من میخورم

فقط کاهو خالی همین
چون سالادشیرازی هم خیار باعث نفخ میشه هم پیاز و ابغوره شیروتلخ میکنه

نه جرعت نمی کنم

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان گندم خانم مامان گندم خانم ۱۵ ماهگی