چ میکنین با سوزش معده؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

دارم میمیرمممم😫 واقعاً گلوم داره از شدت سوزش و اسید معده نصف میشه😢

قرص فاموتدین
و شربت آدی ژل

به نام خدا دارو استفاده میکنم

ی دوره شربت معده خوردم ی هفته از اون موقع دیگ خوب شدم

تحمل تحمل

وااای منم دچارم

هر چی دلم بخاد میخورم بعدش شربت معده میخورم تخت گاز میخوابم😃😂

عذاااااب میکشیم😫

سوال های مرتبط

مامان رقیه نورا🩷 مامان رقیه نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۸ ماهگی
مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وهفتم بارداری