خانوما شما برای سوزش معده چیکار میکنین؟

۱۴ پاسخ

دکترم بعد هزار جور قرص که داد و اثر نکرد
یه شربت منیزیم هیدروکساید داد که هم ملینه هم برای معده خوبه.الان چند روزی که دارم میخورم یه کوچولو بهتر شدم

فاموتیدین میخورم،ولی بیشتر وقتا تحمل میکنم

دکتر بهم قرص لانزو ۱۵داده ناشتا میخورم

دکترم قرص ناشتایی داد پنتوپرازول 20

قرص لانزو فقط

قرص نعنا

من دکترم بهم ناشتا فاموتیدین داده مصرف میکنم و واقعا عالیه اصن سوزش نمیگیرم

هیچ تحمل فقط😪

پنتوپرازول ۲۰

آدامس عرق نعنا تحمل

والا سرخود امپرازول میخورم ناشتا هر روز .
وگرنه معده درد میکشتم

فاموتیدین هر۱۲ ساعت و شربت منیزیم هیدروکساید بعد از هر وعده غذایی

تحمل

امپرازول من میخورم هرروز ناشتا

سوال های مرتبط

مامان رقیه نورا🩷 مامان رقیه نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان فرهاد مامان فرهاد ۹ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی