۳ پاسخ

عزیزم قرصشو میخوری یا ژل طبیعیشو؟

من میخوردم سر بارداری قبلیم همون ماه باردار شدم ولی برام نموند سنگین بلند کردم افتادم به خونریزی

نه من پیش دکتر طب سنتی رفتم خودش گفت ژل رویال بخور

سوال های مرتبط

مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 هفته نهم بارداری
مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری