۶ پاسخ

سونوگرافی کجا رفتی

من ترومام گرفتم میخورم. وزن دهیش میگن خوبه

مال منم اینطوریه
دکتر گف نرمالع

لیدی میل بخور

نه گلم نرماله ولی میتونست یه کوچولو بیشتر باشه نگران نباش نرمااااله

دکترت احتمالا مکمل میدع

سوال های مرتبط

مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی