۳ پاسخ

بله خیلی دکتر لیدا طبیبی خیلی دکتر خوب ، باسواد ،دقیق و دلسوزی و هستن دستشون هم خیلی سبک

خانم دکتر لیدا طبیبی ،بیمارستان فارابی هستن ، درمانگاه قایم در اب و برق هم‌هستن

دکتر علی بهاری

سوال های مرتبط

مامان لنا و تو دلی🧸 مامان لنا و تو دلی🧸 هفته چهاردهم بارداری
مامان عرفان🕊آوین🌊 مامان عرفان🕊آوین🌊 ۱ سالگی