سلام مامانا...
من که شیر میدم میتونم آلبالو بخورم؟؟

۳ پاسخ

نه عزیزم کلا میوه های هسته دار نخوری بهتره نفاخه

همه چی بخور بچت عادت کنه

البالو به شدت نفاخ هستش

سوال های مرتبط

مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی