۵ پاسخ

چجوری خوابوندم به منم یاد بده

عزیزم حس خوبیه ابنقد ادم راحت میشه
من هردو تا دخترم از ۷ ماهگی مستقل خوابوندم
خودم وسطشون میخوابم هرکی برا خودش میخوابه

من پسرم از ۶ماهگی به بعد لامپ خاموش میکنم میخابه😁

یعنی تو یه اتاق دیگه خوابوندی؟

دختر من یکماه تمام شبا خودش میخوابید بعد دوباره خوابش بهم ریخت مواظب باش مثل من اشتباه نکنی

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان پسملی مامان پسملی ۲ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۶ ماهگی