من گلوکز رو خوردم فعلا حالم خوبه

۳ پاسخ

فعالیت نداشته باش اصلا دراز نکش من دراز کشیدم حالم بد شد سرگیجه و اینا گرفتم

سعی کن فعالیت نداشته باشی. اگه شرایط داری دراز بکش جای گرم نمون

بسلااامتییی. انشالله خوبم میمونی تا آخرش. جای خنک بمون فعالیت هم نکن

سوال های مرتبط