۵ پاسخ

منم اینطور بودم من حتی روزای عادی عرقم میکردم بوی بد نمیداد اما تو دوران باردای بوی بدی میداد عرقم

منم همینم احساس خفگی میکنم سر پسرم آخراش اینجوری شده بودم ولی این از همین اول اینجوریم

آجی هممون همینیم

عادیه عشقم من هر دو ساعت دوش میگرفتم

منم همینطور دائم گرممه

سوال های مرتبط