۱۱ پاسخ

من بچه اولم 37هفته دوروززایمان کردم 3کیلو بودوکامل هم بود

دکتر درست تو۳۷هفته بهم وخت داده

من ۳۷ هفته و یه روز
اره وزنشم کم بود اما الان نسبت به هم سناش قدبلندتره

من ۳۷ هفته و دو روز زایمان کردم خداروشکر کامل بود

از ۳۱ به بعدم من شنیدم با زدن امپول ریه کامل و سلامت بوده

من گلم بچه اولم ۳۷ هفته ۲ روز بود بچه دومم ۳۶ هفته ۶ روز بود خدارو شکر هردو سالم وبستریم نشدن الان این یکیم دیروز خون ریزی کردم الانم تو بیمارستان بستریم کلی آزمایش و سونو انجام دادن گفتن خدارو شکر خوبه میترسم این یکی ۳۵ هفته به دنیا بیارم

من ۳۶ هفته و ۶ روز زایمان کردم دستگاه هم نرفت دخترم

من ۳۷ و ۲ زایمان کردم و کامل و‌سالم بود

من ۳۷و چهار روز زایمان کردم‌خدارو شکر دخترم کامل بود و دستگاه نرفت فقط وزنش کم بود به نظر خودم۲۹۵۰

من بارداری قبلیم ۳۷ هفته و سه چهار روز بود، بچمم خداروشکر کامل بود حتی زردی هم نگرفت

من 36هفته و 6روز زایمان کردم .دخترم دستگاه نرفت .ولی وزنش 2600بود

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و دخملی مامان بنیامین و دخملی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی