۱۰ پاسخ

عزیزم خوبه دوبرابر شده دیگ لقاحت دیر گرفته فقط مشکلی نداره

337دو روز تاخیر

منم 17خرداد

خوبه تقریبا دو برابر شده. اگر درد شدید یا لکه بینی داشتی ، صبر کن هشت یا نه هفته برو سونوگرافی.

چقد تاخیرداشتی بنطرم کمه بایدصبر کنی

چند روز تاخیر؟

اخرین پریودت کی بوده؟

چندروز. تاخیر داری؟ الان چندهفته ای

هر دو روز باید دوبرابر بشه گلم

چند روز بعدش؟

سوال های مرتبط

مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓✨️ مامان توت فرنگی🍓✨️ هفته هجدهم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan هفته یازدهم بارداری
مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا رایان👣👼 مامان آقا رایان👣👼 هفته بیستم بارداری
مامان دایان و باران🩷 مامان دایان و باران🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 ۳ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی