من توی خونه نمیبندم اصلا .فقط وقتی کسی بیاد یا برم بیرون سوتین میبندم
من بیرون برم میبندم
توخونه نخی میزنم ازادباشه
بیرون اسفنجی
زیادبزرگ نیستن اذیت بشم
من که اصلا تو خونه نمیبندم
من خیلی سختمه، فقط بیرون میرم یا نیم تنه میپوشم یا سوتین اما حس خفگی بهم میده😑
من نیمتنه آزاد میپوشم سوتین هم وقتایی که مهمونی یا مراسم میخوایم بریم میبندم
روزا کلا میبندم. شبا درمیارم
من نه سوتین نه شلوار نمیتونم بیشتر ساحلی تنمه بامانتو بلند راحترم برا بیرون
من سوتین خیلی اذیتم میکنه سینه درد میگیرم نمیپوشم
من موقع خواب درش میارم ولی در طول روز میپوشم چون ترشح دارم لباسام لک میگیرن
من نخی میبندم اونجوری سنگینیم میکنه
من وقتی بیرون میرم نیمتنه میپوشم
والا من نباشه سینه هام سنگینی میکنه
من اصن نمیپوشم گرمه😂🥵
من بدون سوتین نمیتونم واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.