کیا شکم بند میبندن؟خیلی خوبه هااااا ولی خسته کنندس

تصویر
۱۸ پاسخ

من ی هفته بستم انداختم کنار

عزیزم در درخواست میدی

من همش استراحتم و دراز کشیدم ..به دردم میخوره؟؟
میشه باهاش خوابید؟

ن بابا من نبستم با اینکه شکمم بزرگه

شکمم بزرگ بشه میخرم

خیلی خوبه من از الان شکمم سنگینی می‌کنه موقعی راه میرم دستم زیر شکممه

منم حوصله نمیکنم ببندم🤣🤣

من موقع کار خونه و بیرون برم می‌بندم
چون سرویکسم هم کوتاهه
خیلی بهم کمک می‌کنه
سنگینی شکم رو کامل میگیره

شکمی وجود ندارع که شکم بند ببندم😂😂😂😂

منم دارم ولی بندشو نمیبندم

من اصن شکم ندارم ک ببندم😂😂

اینا بدرد نمیخوره

برای من اینجوری نیست بند نداره راحته

من دائم به شکممه اتفاقا اگه نباشه خسته میشم چون سنگینی شکم رو میگیره

من اونقدری شکم ندارم

من موقع پیاده روی و کارهای خونه عالیه واقعا

هوو احساس میکنم این بیشتر اذیت میکنه

چه بامزه اس😁

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی👣👶🏼 مامان نی نی👣👶🏼 ۱ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد