ساک بارداری کی چند هفته میبندن

۱۶ پاسخ

من منتظر بودم تو ۳۷هفته ببندم ولی تو۳۴هفته زایمان کردم هیییییچکاری نکرده بودم حتی اتاق بچمم نچیده بودم

من ک پریشب بستم ولی تو زودتر ببند چون خبر نمیکنه منم دوروز یود انقباض گرفته بودم اون موقع فهمیدم کار ی دفعه ای میشع 🤭

من دیروز بستم

نه هنوز خریدم ن هنوز بستم 😐😐

من بستم ۳۴

من۳۴ بستم

من بستم ولی کامل نیست

۳۷ شروع شد ببند

من نبستم هنوز

الان ببند من نبستم امروز و فردا کردم موقع رفتن ب بیمارستان ندونستم چی بردم چی جا گذاشتم

من چندروزپیش بستم اماده باشه بخاطرشرایط

از هروقت دلتون بخواد میتونید ببندید خیالتون راحت باشه
من برای بچه رو بستم. برای خودمم یکی دو هفته دیگه ایشالا😁

واسیه نینی بستم خودم هنوز نه

من ۳۴هفته بستم

ديروز بستم من ولي وسايل خودمو هنوز نزاشتم فقط نيني

انشالله ۳۹

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد