چه پمادی برای جای بخیه سزارین خوبه ؟

۵ پاسخ

تتراسایکلین ۳درصد

کرم ترمیم کننده اون
قیمتش ی تومنه
ولی عالیه

من دکترم بعد باز کردن بخیه ها ی کرم نوشت ۱۲ساعت ی بار بزنم بعد از حموم کردن

البته به من دکتر نوشت از روزی که چسب باز کردم زدم

نیکا من میزدم

سوال های مرتبط