۴ پاسخ

من روغن بایو اویل میزنم

به من بیمارستان مامام گفت اسپری نیوشا گرفتم
ولی یه کم گرونه انگار

دکتر اینو برا من نوشت

تصویر

دکتر به من اسپری نانو نقره داره گفته اگه به بدبینان حساسیت نداری بزن.من چون شک داشتم یه کرم دیگه داد گفت اینو بزن

سوال های مرتبط