مامانا به اوتمیل روغن میزنن؟؟ زیتون؟؟

۳ پاسخ

من نه

نه نمیزنم

من کره حیوانی پاستوریزه یا کره نارگیل میزنم میتونی روغن زیتون هم بزنی

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو🧸🤎 مامان پسر کوچولو🧸🤎 ۱ سالگی
مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی