۵ پاسخ

هرموقع گرسنت میشه غذابخورمن همه ظهرهاغذابایدبرنج باشه عصرم بازیاغذای ظهرمیخورم یایچیزی درست می کنم بخورم درکنارش هرچی میوه یاویزی دلم بکشه سعی می کمم تهیه کنم ولی زیادنمیتونم میوه جات بخورم ویاردارم بهشون

خربزه و سیب
مقوی معده و ضد نفخ😍😍😍
عالیه برا خانم باردار
انگور هم خوبه

موز آووکادو پرتقال
میوه خشکم مث قیصی

من هلو میخورم. خربزه هم میگن برا وزن گیری خوبه.

موز انبه

سوال های مرتبط

مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی