گندمک میدین بچه هاتون؟؟؟

۴ پاسخ

آره خیلی هم خوب میخوره

منم اتفاقا میخواستم بگیرم بعد گفتم نکنه سیرکننده باشه دیگه نتونن غذاهاشون بخورن

شیرین گندمک .گندمک .برنجک بش میدم مویز کشمش بادوم هندی و....فقط برا شادونه نخریدم هنوز

عه اتفاقا امروز میخواستیم بخریم مغازه نداشت..فکر نکنم مشکلی داشته باشه
بزرگ شدن دیگه راحت میخورن

سوال های مرتبط

مامان ✨✨✨قلبمـ✨✨✨ مامان ✨✨✨قلبمـ✨✨✨ ۲ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان مامان پسرطلا مامان مامان پسرطلا ۳ سالگی
مامان دخترم🌱 مامان دخترم🌱 ۲ سالگی
مامان فندوق🪺 مامان فندوق🪺 ۲ سالگی
مامان دختر گلی🌷❤️🥹 مامان دختر گلی🌷❤️🥹 ۲ سالگی
مامان النا مامان النا ۱ سالگی