سلام.کسی میتونه بگه آزمایش ان تی خوبه جوابش یاچی

تصویر
۱۱ پاسخ

من هنوز دو هفته دیگه باید برم ازمایش

عزیزم یکم ریسک داره و سلفری بده خیال خودتو راحت کن

مگه باید چندباشه که ریسک نداشته باشه

ریسک سندروم دان داره

سلفری مینویسند

بخاطر سنت برات ریسک زده شاید دکترت برات آزمایش تکمیلی بنویسه برا منم نوشته بود

ریسک داره

بچت شاید دختر باشه

ترجمه اش

تصویر

خوبه عزیزم....

عزیزم چند روز طول کشید تا جوابش آماده بشه؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی💙🩷 مامان نی نی💙🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری