سلام عزیزان لطفا هرکی میتونه بگه ازمایش ان تی من خوبه

تصویر
۳ پاسخ

سندروم دان منفی.تریزومی ۱۳ و ۱۸ منفی.به نظرم اوکی هستش مگه اینکه دکتر به نسبت سن به احتمال ریسک نهایی بخواد توجه کنه.ولی در کل اوکیه

سلام عزیزم تو تهران کجا انجام دادی

خوبه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙🩷 مامان نی نی💙🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن و دخملم مامان کارن و دخملم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچک مامان نی نی کوچک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا و هومن مامان هانا و هومن ۷ ماهگی