برای سرفه چی بخوریم خوبه

۳ پاسخ

روتارین بخور

عناب یا بپز لهش کن بخور یا دم بده بخور . گوشتشم همراه ابش باشه بهتر عمل میکنه

شیرخودتو میدی؟
قرص اموکسی سیلین و اب و نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان شکلات🩵 مامان شکلات🩵 ۱۶ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی