مامانا از ماه‌چندم نباید سوتین ببندیم

۶ پاسخ

از قبل بارداری نبستم سوتین هیچ قبول ندارم

مگه نباید ببندیم؟؟
اتفاقا من هیچوقت نمیبندم ولی از وقتی باردار شدم هی با خودم میگم نکنه حالا که سینه بزرگتر میشه سوتین نمیبندم افتاده و شل و ول بشه
عذاب وجدان نبستنشو دارم😅

عزیزم سوتین راحتی رو سعی کنین ببندین, واقعا بعد زایمان سینه افتاده بچه رو اذیت میکنه, خودتون هم اذیت میشین, نمیخواد اسفنجی یا فنردار باشه, پنبه ای خنک بگیرین

من فقط بیرون میبستم اونم حس خفگی داشتم الان یکم برام کوچیک شدن باید برم بخرم دردناک میشه میبندم

من کلن از قبل بارداریمم تو خونه نمیبستم فقط بیرون همین

چرا نبندیم؟؟ من میبندم ک😑😑

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان فندق🩷❤️💜 مامان فندق🩷❤️💜 ۴ ماهگی
مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان مهدیار و مهدا مامان مهدیار و مهدا هفته سی‌وششم بارداری