سلام خانوما بهترین زمان
برای سونو ان تی چند هفتگیه؟

۷ پاسخ

برای من زده1شنبه میشم11هفته6روز گفتم زود نیس گفت نه موقعش خوبه

منم هنوز نرفتم انشاالله تو اون هفته بتونم برم

12 و 2

۱۲و۲روز.

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم ک همون روز ان تی برام زد ۱۳ هفته و دوروز

عزیزم بهترین و دقزق ترین زمان میشه تایمی هس ک میخای۱۲رو پر کنی ! مثلا ۱۲هفته و ۳ الی۴ روز

داخل همین سیزده هفته عالی برو

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان فرهان و نیکان مامان فرهان و نیکان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان باران و ماهلین مامان باران و ماهلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری