۳ پاسخ

البته ناگفته نماند من تنبلی تخمدان دارم و دوسه ماه با دارو پری تنظیم شده الانم من چون ماه پیش 22شدم این ماه هم بر حسب او گفتم

آره عزیزم کسل بودن و بی حالی عادیه سعی کن از مغذیجات استفاده کنی انرژی میده

اره من علائم پریودی هم دارم عجیب دل و کمرمم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان بوبو مامان بوبو ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان یاسی 👩🏻🎀 مامان یاسی 👩🏻🎀 قصد بارداری
مامان دوقلوها 😍😍🤲 مامان دوقلوها 😍😍🤲 ۱ ماهگی