۵ پاسخ

سالمه

والا ما که چیزی ندیدیم سالمه

دیده نمیشه خوب..دکترم میگفت باید گوشه های لپش رو از داخل ببینی اونجا ملاک برای برفک دهان نوزاد عزیزم

اینم عکس دیگه

تصویر

دیده نمیشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۳ ماهگی
مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی
مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری