کسی دکتر براش ۳۷ هفته تمام نامه سزارین داده؟؟؟؟










بارداری

۳ پاسخ

هیچ مشکلی ندارم خداروشکر همه چیز خوب بوده تا الان

به من ۳۷هفته ۴روز داده ک میشه دوم مرداد

۳۷ زوده
مگه اینکه مشکلی داشته باشی ۳۷ نامه بدن

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی