کپسول فلوکونازول برای برفک
چند ساعتیه

۳ پاسخ

ببخشید کپسول فلوکونازول ۵۰ رو مثل قطره نیستاتین باید از گوشه لب هاش بریزم تو دهنش ک سمت برفک های دهان بره یا نه ؟

من فقط یک بار دادم همون یک بار کافیه نصف کپسول ۵۰رو باید بدی بخوره

برای برفک بچه باید ی دونه کپسول و تو ۵ سیسی آب حل کم و ۳ سیسی بده بخوره و بقیش و بریز دور.دوباره پس فرداش ی دونه مثل دستوری ک گفتم و باید بدی بچه

سوال های مرتبط