۱۲ پاسخ

عزیزم کجای اصفهانی پیج داری ؟

من دادم دوست داشت
بهتر از سیب میخوره

من دادم انگار چندشش شد دوست نداشت

من دادم الرژی داشت

بله عزیزم

اره انبه خشک زیاد میخوره وشیر بستنی وانیلی با انبه میکس مسکنک بهش میدم عاشقشه

من دادم پاهاش حالت سوختگی شد دیگ بهش ندادم

بله بده

دوس ندارع دادم تف کرد خخ

من از اول 8 دادم

من دادم یکم پیش

بلههه

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچلو من مامان ماهی کوچلو من ۱ سالگی
مامان ماهورا🦋🌈 مامان ماهورا🦋🌈 ۱ سالگی
مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱ سالگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی