۲۳ پاسخ

بله بده ، دایان فسقلی بود میگرف دستشو چه جوری میخورد حالا التماسش میکنم میگه نمیخام

نمیخوره با هلو مخلوط میکنم

اره من میدم

شما کدادین بچه هاتون رفلاکس یا الرژی پروتین گاپی نداره

بلههههه مامانم داد

من دادم دوست نداش

من از شروع غذای کمکی دادم

من دادم دوس نداشت

من دادم الرژی داد

من یک ماهه میدمش

اره خیلییی دوس داره

اره عاشقشه

بلههههه زودترم دادم من حتی

من امروز برای اولین بار دادم

دکتر گفت از ۶ ماهگی بده

من ۸ماهگی دادم

من الانم میدم

مخدیار عاشقشه

اره دادم ولی مزشو دوست نداشت😅

من هنوز ندادم چون موز دادم صورتش دونه های ریز زد

آره
شربتشو هم دادم

من یه ماهه بهش میدم

من تازگیا دادم

سوال های مرتبط