۳ پاسخ

منم از ناف بچم عفونت کرده بود بردمش دکتر بهش الکل خرما داد و پماد بتامتازون داد خداروشکر زود خوب شد

پماد موپیروسین بگیر بزن بهش هر سری خواستی پوشکسو عوض کنی بزن خوب میشه من تا دو ماه و خورده ای نافش بسته هم نمیشد از بس عفونت داشت اینو زدم خوب شد دیگه نبرش دکتر

بسته نشده ؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی
مامان ملینا💞 مامان ملینا💞 ۱ ماهگی
مامان کوچولوم مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی
مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد