صبحتون بخیر مامانا،ابگوشت دخترم رفت بپزه😌

تصویر
۶ پاسخ

چرا پسر من اصلا آبگوشت نمیخوره😞
بجز سوپ و کته هیچی نمیخوره این بچه

نوش جونش

نوش جونش عزیزم
منم خیلی دلم میخواست امروز براش آبگوشت درست کنم ولی فراموش کرده بودم نخود و لوبیا را بزارم خیس بخوره که نفخ نداشته باشه براش.....!!!🫠🫥

نوش جان

اینقد زیادش نیست
برا چند بارش گذاشتی
و اینکه گوجه مجازه یا شما خودت میزاری؟

ماشالله مامان کدبانو

سوال های مرتبط