به وقت شربت گلوکز 🥹

تصویر
۶ پاسخ

عه ازایناااا😍😍منم انشالله هفته بعد تجربش میکنم خیلییی منتظرشم زمانش برسه😍😍

منم همین الان خوردمش 😀 بدمزه نبود قابل تحمله ولی خب از دیشب تا حالا شکمت خالی بوده وقتی اینو میخوری انگار پس میزنه

برا چن هفتس

من هنوز وقت نکردم برم بدم دکتر بنویسه برام

زمان ما طعم دار نبودن به زور خوردم سال ۹۲🤢

کی بشه نوبت من بشه😁😂من نمی‌دونم چرا دوسدارم اینو مزه کنم

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۷ ماهگی
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مورچه مامان مورچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 ۴ ماهگی
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیلـی🩷 مامان نیلـی🩷 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دردونه 🩷 مامان دردونه 🩷 هفته سی‌ام بارداری