۱۴ پاسخ

من دوقلو هنو شکم ندارم

خیلی زوده من تازه دوهفته اس در آوردم

من شکمم بزرگه عین ۶ ماهه هااا 😐

من آخرای ماه پنجم تازه شکمم بالا اومد

زوده از ۲۰ هفته شروع میشه

منم هنوز درنیوردم خییییلی کم

من تخت تخت

من ک هیچی ندارم هنو تخته خیلیم استرس دارم ن وزنم تکون خورده ن شکمی دارم🫥

من خودم چاقم از الان یکمم شکمم بزرگ شده دوست ندارم خدا کمکم کنه ا آخر بارداری همه از الان میدونن باردارم

برامن شکمم اومده بیرون قد نصف طالبی🤭

زوده هنوز که

هنو زوده😬🤭تا ۲۳هفته جا داری ک شکمت کاملن بزنه بیرون😅😅مخصوصن اگ بارداری اول باشه

شکم دوم زودتردرمیاره آدم

من بچه اولم ازشروع ۷ماهگی دراوردم شکم

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری