برای سه ماه دوم بارداری چ مکملی خیلی خوبه؟

۵ پاسخ

سلام‌عزیزم خوبی؟تویکی ازتاپیکادیدم افسردگی بارداری‌گرفتی؟توروخداخوب شدی؟من حالم بده ازعلائمات میشه بگی

دکتر طبق ازمایشاتت مینویسه چون کمبود بدنت با آزمایش مشخص میشه

دکترتو عوض کن .چون دکترخوب ب بیمارش نسبت ب وضعبتی که داره خودش دارو میده حواله نمبکنه ب بقیه همین اول کارعوضش کن ی دکتر کا بلد انتخاب کن آمدیم و داروخانه دارو داد بهت نخاست عوارض داشت دکترگردن میگیره
مسلما نه
دکترت بایدی ادم کاربلد پیگیر مشکل بیمارباشه ن تازه الان تو بخای مکمل رو بپرسی خودش باید میداد
دکترمن اول 8 هفته بود رفتم قدوزن و سونو کرد دارو داد بهم بعد 13 هفته رفتم سونو نشون بدم تمام ذاروهامو عوض کرد

برودکتر سرخود نخوری چیزی

باید دکترت بنویسه

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری