میشه کباب وسیب زمینی بخورم یان

۵ پاسخ

چرا نباید بخوری؟ بخور عزیزم

اتفاقا کباب شیرو زیاد میکنه چرا نباید بخوری

یعنی تو این ۳ ماه نخوردی ؟

چه چیزا.🤣همه چیز بخور بیین بچه باهاش مشکلی نداره امتحان کن همه چیزو

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۱۷ ماهگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱۵ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی