خانوما راسته میگن سونو برای بچه ضرر داره ؟

۴ پاسخ

شاید

نه هیچ ضرری نداره
فقط سونو ۳ بعدی مایع دور جنین به شدت بخاطر ارتعاش داغ میشه بده وگرنه بونو معمولی ضرر نداره

بله زیادش ضرر داره حتی سنو ۳بعدی و رنگی میگن حدالامکان انجام ندین

ن بابا چ ضرری آدم هر روز ک نمیره

سوال های مرتبط

مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی