سلام مامانا
تاحالا از غذای خودتون ب بچتون دادین

۷ پاسخ

اره ندم گریه میکنه

در حد مزه کردن اره

من بعضی وقتا از غذا خودمون میدم

نه نمیدم بجاش یکم برنج میریزم تو ظرفش میزارم بازی کنه

اینقدر وسوسه میشم بدم چون مال خودشو نمیخوره خسته شدم از بس پختم نخورده

آره ندم میزنه زیر گریه

نه مگه احمقم

سوال های مرتبط

مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی
مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی