۴ پاسخ

من دکترم گفت فقط در شرایط خیلی خاص میزنیم ، تا مشکلی نباشه نمیزنیم.
حتما باید مادر سقط قبلی داشته باشه ، یا زایمان زودرس

🙄اگه اینقدر خطر داشت قطعا نمیزدن .

ن باعث سوراخ شدن نمیشه ولی عوارض برای مادر داره اونم ن اونقدر ک هاد باشه

چرتو پرته هرکی گفته

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی