سلام بهترین مارک امگا۳ چیه؟

۸ پاسخ

منم لایک کنید

بهترین مارک یورویتال هس

دکتر برای پسره من سانستول نوشت

سانستول خیلی بومیده یوروویتال خوبه و کلوی کیدز

من سان شاین پاستیلی میدم اصلا بو‌نداره دخترمو عاشقشه و راحت و بی دردسر میخوره

سلام. من سانستول میدادم خیلی بو میده ولی قیمتش مناسب تر بود ، یورویتال بوی کمتری داره مزش بهتره ولی قیمتش سه برابر شده امروز خریدم ۲۷۰۰😭😭

یوروویتال

دکتر ب دختر من سانستول امگا ۳ داده

سوال های مرتبط

مامان عمادجانم مامان عمادجانم ۲ سالگی
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۲ سالگی