خوشگلا تا چند ماهگی باید اسید فولیک بخوریم؟

۸ پاسخ

من تا ۴ ماهگی خوردم

۳یا ۴ ماهگی

تا اخر ۱۶ هفته که به من گفتن البته از پزشکتم سوال کن با توجه به ازمایشت میگه

تا آخر 16هفتگی

باید قبل بارداری و تا چند ماه بعد بارداری بخوری

نمیدونم

من تا دوهفته پیش میخوردم

من تا الان نخوردم نتونستم خیلی ویار داشتم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی