۵ پاسخ

مرسی سوال منم بود

مرسی ازسوالت 💙

نه فقط میتونی ببری واسه قد و وزن و دور سر. من نبرده بودم چون خودم حس کردم که رشدش خوب بوده.

واکسن نداره بهداشت ببر قد و وزنش رو ثبت کنن . اگه تا الان هم دکتر نبردی برای چک کردن و معاینه ببرش

واکسن نداره باید ببری بهداشت قد و وزن هست فقط
واکسن دوماهگی داره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۳ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان آریا🧿🩵 مامان آریا🧿🩵 روزهای ابتدایی تولد