۶ پاسخ

چکار کنم

منم پاینینه خیلی درد دارم دکتر هم نرفتم

عزیزم طبیعیه منم دارم

طبیعی

منم همینطورم دقیقا احساس میکنم بچه خیلی اومده پایین میترسم

جیش کن

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری