سلام خانومای توهفته من چیاخریدین؟

۷ پاسخ

من تو این هفته فقط ست کالسکه خریدم با چند تا تیکه لباس

تا میتونی زودتر برو جیزاتو بگیر ک اماده باشی
ما مبگیم‌۷ ماهه باید جیزاش جیده باشه

اگه کمکی میکنه باید بگم‌منم بچه سومم و جز ۳ تا لباس هیچی نگرفتم😬

هنوز هیچ نگرفتم

حوله شیشه شیر پستونک دودست لباس سایز صفر رخت خواب دم دستی ساک بیمارستان حوله خشک کن تشک تعویض تب سنج سرهمی مخمل سایز یک

سلام هنوز هیچی

همه چی خریدم فقط مونده تخت ک اونم میخام سفارش بدم ایشالا

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥️♥️♥️♥️setare مامان ♥️♥️♥️♥️setare ۶ ماهگی
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۴ ماهگی