۳ پاسخ

اره ولی خالم واسه دوتا بچه هاش اسپریش رو استفاده میکرد

چجوری باید از این قطره استفاده کنم یعنی هرچندساعت یکبار ؟

رو بینی نی نی رو یکم روغن نباتی یا روغن چشم چرب کن بینیش باز میشه

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی