برا گرفتگی بینی نوزاد چ کنیم؟

۷ پاسخ

کلداماریس

قطره بریز و با پوار خالی کن

تخمه سیاه یا همون تخمه افتاب گردون نخور

قطره بینی بزن با پوارخالی کن

ببرش حموم اب وبازنگه دار بابخاراب بینیش بازمیشه

ببر دکتر اسپری میده بزن و با پوار بینی تخلیه کن

شیرتو بریز تو بینیش یکی دو قطره

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان دلساسوگند مامان دلساسوگند ۱۱ ماهگی